Teknisk servicemedarbejder/pedel søges til Bo- og aktivitetstilbud i Syddjurs Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores pedel gennem 16 år har valgt at søge nye udfordringer. Det betyder, at du nu har en enestående mulighed for at blive en del af Syddjurs Bo- og Aktivitetstilbud – i daglig tale SyBA.

Som pedel ved SyBA bliver du en central person for organisationen, hvor du får mangeartede opgaver og en bred kontaktflade.

Om SyBA
Syddjurs Bo og Aktivitetstilbud er en samlet enhed, der driver tilbud til borgere, der har en betydelig og varig fysisk/psykisk funktionsnedsættelse/udviklingshæmning, samt borgere med erhvervet hjerneskade. Tilbuddene består af botilbud, aktivitets- og samværstilbud samt mestringsvejledning.  Tilbuddene er geografisk spredt over hele kommunen.

Om TAP-gruppen
Du bliver en del af en tværgående afdeling, der består af Teknisk service, Administration samt Planlægning. Ud over dig er der ansat én pedel på deltid i Teknisk Service.
Med base i Ryomgård understøtter TAP-gruppen de i alt 20 SyBA-afdelinger (6 lokationer) og 7 ledere med praktiske opgaver og administration.

Vi tilbyder dig:

  • Du bliver en del af et socialt tilbud, hvor samspil og samarbejde med borgerne er en naturlig del af hverdagen – fx ved at borgere deltager i opgaveløsningen
  • En unik stilling på en unik arbejdsplads – du bliver en nøglemedarbejder med tråde til alle grene af organisationen
  • Introduktion til stillingen via overlap med nuværende pedel
  • Gode kolleger – både i TAP-gruppen og resten af organisationen
  • Skønne relationer til borgerne
  • Selvstændighed i opgaveløsningen med stor frihed under ansvar
  • Gode traditioner som julefrokost og sommerfest
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
  • Koordinere og prioritere modtagne opgaver
  • Vedligehold af grønne områder
  • Brandsvarsling/-syn
  • Kontakt til og koordinering med håndværkere
  • Biler og busser vedligehold/syn
  • Opgaver på tværs af fagområder
  • Telefonvagt ved akutte situationer
Vi forventer du:
  • Har håndværksmæssig uddannelse, erfaring som pedel e.l.
  • Kan arbejde selvstændigt og planlægge arbejdet selv
  • Er anerkendende og inddragende i forhold til beboerne, pårørende og kolleger
  • Trives med at varetage forskellige arbejdsopgaver både inde og ude
Ansættelse fra 1. maj 2024

Stillingen er med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. 

Vi arbejder med at skabe de optimale rammer for samarbejde, minimere sårbarheder og sikre et godt arbejdsmiljø i organisationen.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

For yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kurt Høholt på 21 14 44 92.

Ansøgningsfrist den 18. marts 2024 – vi udvælger kandidater til samtale den 20. marts.

Ansættelsessamtale afholdes 21. marts 2024

Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.

Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.


 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Vestergade 116A, 8550 Ryomgård

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007809

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet