Vi søger 1 koordinator i et barselsvikariat på 32 timer til vores aflastningstilbud Skovly med opstart 1. august 2023.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Aflastningstilbuddet henvender sig til børn og unge, der har et betydeligt og varigt nedsat fysisk, psykisk og kognitivt funktionsniveau. Fysisk er vi beliggende i Termestrup tæt på Mørke.

Det overordnede formål for aflastningen er at give det enkelte barn/den unge et trygt og stabilt frirum. Pædagogisk tages der afsæt i KRAP, og der er fokus på det relationelle samspil i et omsorgsfuldt, struktureret og forudsigeligt miljø.

Arbejdsopgaverne som koordinator består i :

  • Administrere den daglige drift herunder udarbejde arbejdsplaner med overblik på løbende at kunne tilpasse medarbejderressourcer efter behov, og naturligvis med henblik på at overholde overenskomsterne.
  • Udarbejde turnusplaner for børnene.
  • Skabe overblik over ugen samt ændringer, som opstår hver uge grundet afbud eller ændring af turnusplan
  • Samarbejde med de pårørende
  • Samarbejde med myndighed, skoler og taxa
  • Udarbejde ugeskemaer, så alle medarbejdere har overblik over hvilke opgaver, der skal løses de enkelte dage.
  • Kalenderaftaler – herunder booke møder – indskrivningsmøder, statusmøder m.m.
  • Løbende sparring med lederen
  • I samarbejde med lederen vurdere nye sager.
  • I samarbejde med lederen udarbejde dagsordener til p-møder.
  • I samarbejde med lederen lave økonomi opfølgning på bevillinger
Ønskede kvalifikationer/kompetencer:
  • Positivt livssyn og engagement og vilje til ansvarstagen
  • Kendskab/erfaring med arbejdet med mennesker (gerne børn) med udviklingshæmning, autisme og ADHD
  • Stærk faglighed, gerne kendskab til KRAP.
  • Gode skriftlige og mundtlige kommunikationskompetencer
  • Evne til at arbejde selvstændigt og samtidig være en aktiv del af et team
  • Kan bevare overblikket, er struktureret og systematisk
  • Kendskab til udarbejdelse af arbejdsplaner
  • Evnen til at håndtere mange bolde i luften
  • Vilje til at tage vagter
  • Fleksibilitet i forhold til arbejdstider
  • En god portion humor
Vi tilbyder:
  • Et spændende job, hvor du skal være med til at præge rammerne omkring vores aflastningshus
  • Et job, hvor der er fokus på det gode arbejdsmiljø
  • Medindflydelse
  • Et hus med plads til refleksion og faglig udvikling
  • Vi tilbyder 1 måneds oplæring af vores nuværende koordinator
Kørekort er et krav og kendskab til PC på brugerniveau forventes.

Vi tilbyder løn og ansættelse efter gældende overenskomst.

Stillingen er omfattet af Ny Løn.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte koordinator Rikke Petersen på 29 38 63 74

Ansøgningsfrist:  26. juni 2023

Samtaler løbende

 
Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. 

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.

Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.


 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Vestergade 116A, 8550 Ryomgård

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://syddjurs.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ccdbc6c2-6087-4fb2-803d-e4d42dd0fa30

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849215

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet